torsdag 10 januari 2013

Efter tre dagar på det nya jobbet,

 kan jag lugnt säga att jag trivs. Och antagligen kommer att stortrivas här. Både elever och personal är lika knäppa som jag ;)

På hemmafronten är det värre. Jag fattar inte hur folk kan förändras, och hur man kan ens existera utan att förstå att det man gör påverkar andra. Att hur man bemöter andra blir man bemött själv, att man faktiskt väljer själv. Att man inte kan lägga allt på andra. Och att det är FULT att ljuga (spelar eg ingen roll efter som ingen jag bryr mig om tror på lögnerna)!

Har spenderat en underbar helg i Falun och kollat in Kopparcupen. Lagen hamnade på delad tredje plats, men jag vet jag vilket lag som var bäst. Som vann och spelade oavgjort mot lag det andra laget fick storstryk av...

Hare bra ni!
Kram

Inga kommentarer: