lördag 26 januari 2013

Mixed media och snopna miner

Hade minutiöst planerat upp dagen, inklusive sovmorgon och gemensam frukost, samt festaurang på kvällen. Sen kom en handbollspappa ivägen! Japp, han ba' "Du behöver inte komma... jag kan skjutsa hem grabben också". Jag tänkte väl först bara låssas att jag inte hörde, men så ville Hanni stanna en stund i handbollshallen, sen åkte vi hem. Och jag SOV, två timmar på eftermiddagen. Känner mig lite groggy så där, men så utvilad. Är så skönt.

Nu funderar jag på om jag ska fortsätta lite på min Mixed media tavla... hittills har jag använt oljefärg, glitter, glittermist, lite pärlor och band. Ett tygstycke...

så här såg det ut när jag började...


Det är spännande, jag vet inte ens om den är åt rätt håll ännu... 

I alla fall, nu börjar jag bli hungrig. så... O'Learys, snart kommer vi!

Inga kommentarer: