onsdag 2 januari 2013

Å sen kom julen

Det här är nog den härligaste julen någonsin. Jag har kört med förnekelse in i det sista, vilket lett till en massa mindre stress än det borde. Tacos på juldagen, då vi firade tillsammans, och sen tvingade Annelie ut mig innan nyår, så jag fick hem lite nyårsmat, hade fest här, med glada vänner och massor med ungar. Resten av lovet har jag spenderat genom att försöka skriva mina examinationsfrågor. Det har mest blivit filmer på datorn, och mig liggandes i soffan. Den här nya datorn jag fick var en äldre variant med plats för en cd... I övrigt är den bara modellen innan, dvs, mest designen som är skillnaden.

Idag kom Åsa över och fikade, och eftersom barnen följde med sin far på äventyr så stannade hon och vi pysslade, jag fick klart ett bokmärke, ett receptkort, två kort och är väl inte helnöjd (dvs inte helklar) med två layouter. Men det var härligt att få lite gjort!

Ha ett fortsatt härligt år!
Kram

Inga kommentarer: