måndag 20 maj 2013

Trött så bara in i norden

Jag har sovit superdåligt under sista tiden. Det har väl gått ändå, eftersom jag vilat ganska mycket, men dagar som idag...kommer det liksom ikapp mig. I natt sov jag 4 timmar, var vaken 2 och sov 2 timmar till. Det räcker inte för mig, jag mår fysiskt illa. Och nu börjar det komma ikapp mig. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra för att komma i ordning med sömnen igen. Det kan ju bero på att jag inte sköter mig som jag borde, men jag brukar kunna sova ändå. Ja ja. I helgen har jag registrerat namn, arbete och ort på 1700 faddrar som ställde upp på dop mellan 1805 och 1815 i Husby-Ärlinghundra och Odensala kyrkor. Dessutom har jag städat lite hemma, haft gäster, haft lite städhjälp, tittat på några filmer, varit hos A och ätit middag och kollat på Mello och varit hemma hos L hela söndagen och försökt få lite ordning på grejorna... Så jag har haft fullt ös.

Nu i helgen ska jag nog ta lillstumpan till Skansen...kanske det är det enda som jag tänker boka upp... helgen efter är hektisk även den, men eftersom B-uppsatsen ska in på onsdag nästa vecka, har jag i allafall förhoppningsvis kunnat släppa den!!!

Kram på er

Inga kommentarer: