tisdag 25 februari 2014

Det här är inget trevligt inlägg...

Vill ni läsa om trevliga saker kan ni följa den här länken istället

Men jag blev apförbannad på min GPS igår. Skulle åka till en obskyr håla söder om stan, och loggade som vanligt in på Waze. Blev på E4 vid Häggvik omdirigerad till E18, snäll som jag är tog jag den vägen, och sen visar fanskapet att jag ska in till Stockholm och PÅ E4 igen!!! Sen tyckte den att jag skulle göra ett 3filsbyte mitt i rusningstrafiken (som ja, faktiskt var mycket snällare än när det inte är lov, men ändå omöjligt utan att krocka bilen med minst 18 bilar). Tur som är hade jag vid det här laget räknat ut att jag kunde åka på rätt väg lite längre fram!

Nu vet jag i alla fall var jag ska, om jag skulle få för mig att åka dit igen.
Grrr

Inga kommentarer: