lördag 8 februari 2014

Massor gjort

Idag har jag gjort ett litet album till en väninna. Det blev vansinnigt dyrt att framkalla korten 90 spänn för 17 kort, men så kan det  vara. Dessutom kostade albumet 50 kr, och vad dekorationerna kostade vill jag inte ens tänka på... Men fint blev det och jag är jättenöjd... 

Framsidan med blommor
 Presentationen med PL kort och en karta och en tag från ett travel-block från panduro... klistermärkena som återfinns på sidorna köpte jag på Blade Rubber Stamp i London
 Här är en bild på hotellrummet med lite washitejp.... det ni, sällan hostar hackspetten, men som ni kommer att märka använde jag en del av min washitejp den här gången.

 Fönstret och utsikten från rummet (och washitejp)


 En karta och ett utklipp med telefonkiosker.


 Resesällskapet poserar vid en telefonkiosk...


 En freebie från en av tipssidorna på PL sidorna på FB,  https://www.facebook.com/groups/479116372158282/


 Ännu en pose vid telefonautomaten... och ett journarlingcard från samma block som tidigare nämnt...


Ett PL kort... kommer inte håg från vilket kit, tror det är Becky Higgins... korten är köpta på FB säljsidor, så jag har inte så stor koll var de kommer från...


Jag då... Vatten i glaset, lovar...


Lite olika journarling och kartor.

Vi hittade wifi...


En sida ur ett sn@p häfte, för journaling.


 Massor av washitejp, olika tejpar också!!!


En sida till ur sn@p häftet


Bara några klistermärken


Eget PL kort och några journaling kort och en karta...


Klistermärken...


Tags, papper, cut out, från något gammalt, och ett utskrivet journaling card från Mirabylls tror jag...


Foton


Ännu ett PL kort, washi och papper...


Washi, och klistermärken från leksaksaffären...


Ett kort från en RAK, såå jag har ingen aaaaning om var det kommer ifrån och sen mer washi...


Journaling från samma Panduroblock, och ...foto


Sn@phäftet


Klistermärke och PL-kort


Foto och PL-kort


Foto, washi och klistermärken...


Karta utskriven från internet....


Foto och pappersbit...
Ja, that was that som man säger på utrikiska... jag har pysslat med lite annat också, men det visar jag någon annan gång!
Ha det bra!¨
Kram...

Inga kommentarer: