fredag 28 februari 2014

Oro... hm. ja just det = Räkningar

Blir alltid lika lättad när jag betalat räkningarna och får tillräckligt mycket pengar över så att det verkar räcka till mat månaden ut. Och att jag har goda vänner som ger mig möjligheter att göra roliga saker som inte kostar för mycket. Den här månaden ser det tajt ut dock. Men... än så länge lurar jag Lyxfällan på en show... Måste köpa nya vinterskor till Hanna ... Men det skulle jag ev. få hjälp med. Sommarens resa ser också hotad ut, men man kan ju inte göra saker man inte har råd med, eller hur, och jag verkar ha fått ett annat inte lika dyrt alternativ i knäet. Nu har jag gnällt klart. Och som sagt, vi har mat på bordet!!! Än så länge!!! I morgon blir det hemgjord Pizza, de hade rea på degen på COOP, och billig skinka på ICA... tjolahopp

Kram på er


Inga kommentarer: