söndag 3 april 2016

Hm, liten eftertanke

I förra inlägget skriver jag att mitt mål är att vara en stark, rak och ärlig kvinna... Men jag uttrycker det som om jag inte är det. Givetvis är jag det! Men jag känner att jag inte alltid ger det intrycket. Så det jag ska arbeta på är givetvis vilket intryck jag gör/ger andra! Och jag tror inte att den alltid är "Oh, där går en stark, rak och ärlig kvinna" utan ibland är det "vilken jäkla förvirrad höna" eller "Fy va otrevlig hon är" När jag försöker vara rak, ärlig och konkret.

Ja ja, denna helg är dottern, prinsessan, La Madonna, eller Ma'Donna på handbollsturnering i Irsta, Västerås. I skrivande stund spelar de kvartsfinal och det är rätt svårt att skriva detta medan man samtidigt håller tummarna... Men allt funkar!

(uppdatering, nu är de i semifinal)
Kram

Inga kommentarer: