tisdag 12 april 2016

Reflektion

I helgen var jag hos raraste C och pysslade (ja, iofs, jag gjorde mycket annat också, för det var på söndagen jag åkte dit). Det är alltid så trevligt där, och man får så mycket energi. Funderade på hemvägen över att jag mår så pass bra just nu. Det är mindre än 2 månader sedan jag var på vippen att sjukskriva mig för att jag kände mig så sänkt.

Det var inte bara att det är vår, som gjorde mig nedstämd (lider ju av återkommande depressioner, vilka oftast gör sig påminda vid vårkanten). Det var en hel del annat också, och jag funderade på hur fort det gått att få allt under kontroll igen, att känna att jag är i kontroll är viktigt för mig. Jag behöver inte göra allt, men ha koll på läget liksom!


 Jag gjorde en hel del kort också, de flesta får vänta på att visas på kortskissen, men det här publicerades där igår, och  de övriga kommer inte att visas där....


 Mönsterpapperet är från Maja Design, Enjoying Outdoors, på båda de lila korten... Jag gillar!!!


Får se hur det går med den där kontrollen, men jag har i alla fall fullt upp ett tag framöver!
Kram på er!!

Inga kommentarer: