lördag 5 april 2008

Jag blir ju bättre och bättre...

På vissa saker i alla fall. Nu har jag lyckats skicka iväg mina bokmärken också. Jag är väl inte 100% nöjd, men det är som kvinnor och kakor, man hittar alltid fel i sina egna. Nu har jag bara 2 recept att skicka iväg. Well, måste kanske göra klart dem först. Men lo är klar så jag behöver skaffa mig några blå blommor, ett vykort, och lite bullpapper... sen ska ni se att det blir fina fisken. Haha, nu blev ni nyfikna, får visa dem sen när jag fått alla andras... inget tjuvkikande här inte...


Anmälde mig precis till en ny swapp med barnpapper perfekt, hoppas jag får några papper med fotbollar eller annat kul, jag håller på att scrapa en bild med Erik och hans posse´ 5 år.


Igår var mor på besök här uppe, på väg till Dalarna. Kul, vi fick träffa en liten valp som skulle levereras. Hannis var i himlen... Men den lilla stackaren var så trött så jag hann inte fota. Sånt e livet. Jag fick tillbaka alla mina kort på mamma och mormor från de var små, och jag ska leta efter ett att scrapa. Det ska bli kul.


I alla fall

Nu ska vi ha familjemöte... och jag ska försöka hitta ett coolt papper att använda till en lo med min syster på...


Kram

Inga kommentarer: