måndag 14 april 2008

Snyft

Ja jag försöker klara mig utan min kära laptop, fast det är svårt. Jag fick igång den i något mystiskt läge en stund i lördags. Det tog 30 minuter från det man tryckte tills det hände något. Men den "levde" Sedan dess har den varit död.


Ja, ja, jag var på en scrapmara i lördags på Ekerö, hemma hos Sofia, som har Handarbeta.se det var jättekul. Jag blev igångsatt omedelbart av Cath. som satt och tittade på sina papper i någon timme. Hon hade valt kort, cs, olika papper och var klar så. Det som tydligen saknades innan hon kunde sätta igång var några svarta brads och titel. Men när hon satte igång så blev det guld. Titta in på hennes blogg och kolla Emrik i snöbollstagen... cathspyssel.blogspot.com.




Själv så tog jag Cath. på största allvar och gjorde som hon sade, dvs färglade stämplar med promarker pennor. Sen satte jag igång och gjorde 4 layouter. 2 med Hanni och 2 med Erk. Jag blev nöjdast med den sista på Erik.


På söndagen satte jag snabbt igång att arbeta med att altra saker, jag kan säga att solrosfröna och Hollandaisesåsen fick sätta lådan till för att jag skulle få material till mina altringar. Men nöjd blev jag sedan gjorde jag ett kort till makens kusin. Det är jag också nöjd med...



Det har varit en kreativ helg. Hoppas ni alla mår bra
Kram.

Inga kommentarer: