söndag 6 april 2008

Söndag...

En lång helgs färd mot söndag... Trött, men nu ska det städas... Jag känner mig inte upplagd. Tvätten börjar om 10 minuter.
Var på TW möte hos Cath. i lördags, det var jättetrevligt. Hon är förresten månadens medlem på svenskscrapbooking.se hurra hurra. Sprang in på Panduro på vägen och köpte papper till hennes Swapp. Men sen var det fika som gällde. Shoppade lite trevliga saker, till sommarens kolonilotts säsong, och matlådor (alltid i säsong). När vi kom hem kom Ulla över och vi hade en trevlig, dock smärtsam stund (hon har nackvärk, och jag slog handen...).

Vi var och shoppade på fabriksutförsäljning idag. Shoppade loss, igen. Gjorde detsamma i fredags. Maken fick i alla fall 2 nya jackor. Han är nöjd, efter det åkte vi till hans faster och träffade några kusiner och fikade och förberedde flytt... Kul. Ungarna gillar dem så det är så skönt att de kan leka och ha roligt. Tyvärr glömde jag de underbara fotografierna av dem som jag fick av makens faster. Livet e hårt



Jag har hunnit pyssla rätt mycket i helgen, har börjat på en Lo, och försöker altra något, men jag har problem med hörnen, på altringen alltså. Sen har jag gjort klart och skickat iväg mina kyckling recept (tjoho) sett till att Cath. fått papper till barnpappersswappen och påbörjat minst en till altring... Heter det altring, eller altra. I alla fall så klär jag in potatismospulverkartonger i papper och använder dem till något helt annat.

Funderar på att göra en lo till tävlingen på svenskscrapbooking.se, men vet inte om jag hinner eller vågar. Man e ju nybörjare.

I alla fall så ha det bra

Kram

Inga kommentarer: