torsdag 23 april 2009

Jag fick en toalett!!!

Japp, av min man fick jag ett par jättesnygga örhängen, han hade till och med tänkt på min silverallergi/ja ja säkert har det med tänkte säga pollen, men jag menar nickel att göra, och sen fick jag en campingtoa, med tillhörande "Hänt i veckan". Tjejen på stället han köpt toan sa till honom att det var en lika dålig present som en stekpanna. Tycker inte jag, jag blev mycket glad och nöjd. Sen fick jag ett så roligt kort. Brukar tycka korten man får på födelsedagar är så där lagom roliga, men på det här står det:

Det som är riktigt bra med att vara kvinna,
är att man aldrig kan bli en ful gammal gubbe...

Hahaha, I alla fall kom ju min favoritlollo, med massor med presenter, jag kände mig som en liten unge. SKöööön känsla. Fick ett "sake"set, en askkopp till lotten och rökande gäster, en orange plånbok, och diverse småplock. NAJS. Av Irene, som hon hade med sig, fick jag ett orange linne.... Me lajk orange. Japp så ser den ut, och inte en krona har jag i den...det gick åt till frullemackan på jobbet i morse.

Sen har jag sån köplust, Cirrus på SS säljer en ToTe (?) ja, en större väska som man packar scrapsaker i. Ågren, Panduro säljer en annan typ, på hjul för typ lika mycket, men behöver jag en sån, jag har ju en DraMaten... +-+-+-+-+... väger alternativen mot varandra. Panduros sak är röd, och hennes Kiwi/brun, och jag älskar den gröna nyansen... Men min verktygsväska är ju röd... Ja, ni ser vilka problem jag har.

Igår gällde problemen Sportspegeln. Alltså, jag undrar hur svt tänker. Vem tittar på Sportspegeln? Jo mestadels män. Vad jobbar män med? Olika saker eller hur. Men på byggen är ju i alla fall 99% män, har jag fel? Och byggarbetare börjar oftast arbeta före oss vanliga dödliga. Så varför sänds Sportspegeln kl 20.00 på söndagar (en bra tid) men kl 22.10 på vardagar. Jag vill ju att min man ska vara pigg, och ibland vilja gå och lägga sig typ 21.00-21.30 när jag gör det.


Japp funderingar funderingar...


Kram på er, nu ska jag fundera ut hur jag ska trolla fram en bra provdag för mina elever.

Inga kommentarer: