lördag 25 april 2009

Stockholmsträff med Handarbeta.

Halloj, var på träff i Stockholm idag... orkar inte berätta så mycket om sakerna... men:
Det här...
Och det här: Och det här:

Med det här:
Blev det här...
Sen gjorde jag den här:
Tack Jozie för bokstäverna.
Och den här:
Och den här:
Som sista egna LO blir den här:

Sen gjorde jag ett kort till ett bröllop, och ett gäng recept till en Swapp. En annan swapp som jag var med i på träffen, var att scrappa någon annans kort. Jag fick ett jättefint kort på Kurrebos dotter. Hon satt och pysslade (mamma upp i dagen). Vi var så få att vi gjorde om reglerna för att kunna delta, man behövde inte göra bilden där. Men jag kunde inte låta bli! Hon hade en brun tröja på sig med rosa kanter och vitt mönster. Jag plockade ut det rosa, och gjorde en rosa grund, sen tog jag ut nyckelpigorna ur papperet och gjorde även rosa sådana. Lite bling, och en egenhändigt hopsnickrad blomma... och Voilá:

Med hänsyn till Kurrebo och hennes dotter, så visar jag inte hela LO, eftersom mitt fotoprogram krånglar.
Kram

1 kommentar:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Jädrar vad många du fick gjort! Snygga blev de också!
Aaaah, jag är så sotis på alla som får gå på underbara träffar & mässor, men jag bara missar allt... *gråter en skvätt* Får hoppas att jag kan gå på någn stormässa snart iaf och att här kan bli en träff i närheten!

Ha de gott!
Kram / Angelica