lördag 5 december 2009

Najs dag efter en stressig, men najs vecka

Som avslutades på ett underbart sätt igår när jag och min nyaste väninna Heléne gick först på Dramaten, lilla scenen och såg Den Girige, med Johan Rabeaus regi Gösta Ekman. Jag älskar ju Moliére så jag ger den 5 på en 5gradig skala. UNDERBART rolig, välspelad och rätt personer i rätt roller. Så ska det vara.

Jag hade piffat upp mig lite, och det var första gången jag var ute som scarface, men jag tycker jag såg ok ut ändå.
Idag åkte jag och Hanni till Gränby Centrum...
och gissa vem hon fick träffa
juuuust det TOMTEN, hon önskade sig för säkerhets skull en sparkcykel även denna gång. Så sade hon att nu vet verkligen tomten, så mamma du behöver inte ens titta på dem, för jag ska få en av tomten...

Kram på er trädkramare där ute... Nu e det snart dags för julgranar.

Inga kommentarer: