tisdag 15 december 2009

Yes/No

Yes!!!
Snart slutar terminen!!! På fredag
No!!!
Ungarna slutar på tisdag!
Yes!!!
Lasse hade köpt Winegum när jag kom hem
No!!!
Käken sade ifrån vid tredje godisen....
Yes!!!
Fick ut Ls paket
No!!!
Det var inte till jul, utan Halloween, kommer väl ett till...
Yes!!!
Har satt betyg redan den här terminen
No!!!
?ingen annan har det?
Yes!!!
Ska till doktorn kl 14.30 i morgon
No!!!
Erk har tandläkartid 15.00!
Yes!!!
Gabriel är hemma!
No!!!
Gabriel har varit hos sin pappa i 4 dagar... seeegt.
Yes!!!
Final i Hells Kitchen ikväll
No!!!
Final i Hells Kitchen ikväll
Yes!!!
Jag har sökt jobb!!!
No!!!
De vill ju ha kvar mig!
Yes!!!
Julklapparna är klara
No!!!!
Granen måste fram!
Yes!!!
Gabbe har tvättstugan
No!!!
Gabbe har glömt min tvätt!!!

Äh, nu räcker det... Nu vill jag kolla på Hells Kitchen! Får väl vänta en stund!
Kram

Inga kommentarer: