måndag 26 april 2010

I lördags när vi var i stallet, hade Hanni Acke, och en tjej som hjälpte henne, men de skulle rida ut, så jag tog en promenad och följde med efter (för när Erk tränade satt jag och läste en bok i solen). I alla fall var backarna kring stallet fyllda med de här små rackarna... Blåsippor. Vilket härligt vårtecken. Vitsippor och Tussilago i all ära. Men våren är inte här förrän du sett lite Blåsippor!!!På kvällen for vi på kryssning, jag och 6 polare. Vi som haft sådant sjå med att fylla den 7 platsen (8) så går L och blir sjuk. Kul var det i alla fall. Jag har väl egentligen aldrig blivit så uppvaktad i hela mitt liv som på den här 40års dagen. jag har ju liksom firat i flera dagar och fått presenter som aldrig förr... Tack för en jättetrevlig helg tjejer.
Kram

Inga kommentarer: