måndag 5 april 2010

Påsken i Märsta

Har varit full rulle som vanligt. Hann göra ett kort. LååååångFredagen var lugn och trevlig, vi var hemma och mysade med godis och film, lördag åt vi lunch hos svärisarna och sedan hämtmat på kvällen. Med filmtitt igen. Familjemys... och jag gjorde det här fiiina kortet.
Storbild...
På söndagen hjälpte jag raraste LM att flytta. Man får ta de tillfällen man får att umgås ibland. Jag bar handväskor och skor... F lät mig inte bära tyngre. Sedan åkte vi hem till I och M och åt en jättesmarrig middag, Hanni följde med och vi hade jättetrevligt.
Idag kommer Cath. med familj och vi ska äta här. Så nu har jag inte tid att blogga mer... matlagning på G.
Kram

1 kommentar:

Cath. sa...

Tusen tack för idag! Underbar mat! Som vanligt! Inte konstigt att jag sjönk så långt ner på stolen när jag skulle smälta den...
Kramar i massor!