söndag 11 april 2010

Ja, jag är en av de få

Ja, utav de lärare som antagligen skulle uppskatta 40 timmars arbetsvecka, 5 veckors semester... och högre lön. Men det beror på att jag inte klarar av dessa lov. Suck. I alla fall måste hela skolvärlden omorganiseras om det ska ske... Ja ja...
Ungarna har mått pyton under hela ledigheten i omlott. I fredags var det Hannis tur. Så på lördagen efter fotbollsträningen, åkte jag till verkstaden och fick våra nya däck, sen drog jag till Hollywood... Scrapträff i Rotebro, hade visserligen avbokat min plats, och hade inte något material med mig. Men jag köpte en jättecoool, jättestoor punch.
Mitt lilla matsalsbord i vardagsrummet håller sakta på att utvecklas till ett scraphörn, vi har scrappat/pysslat där en hel del.
Annelie fick ett jättekort med sin present, som var prydnadskuddar och en flaska vin... ja, man fyller bara 40 en gång, men det är svårt att hitta presenter.
I morgon är det arbetsvecka. Hoppas alla barn är friska och krya.
Kramelikram

1 kommentar:

SAbine sa...

Men om nu inte ungarna hade råkat bli sjuka - då hade du väl velat ha lov?!?
Usch nej för 40timmars vecka.
Vi skulle bara förlora på det....