torsdag 22 april 2010

Min födelsedag

Min man scrappade ett kort till mig... det första jag såg var baksidan, vilket visar hur viktigt män tycker att det är att göra något fint där!!! Sen kom framsidan. Orginellt?

Jag hoppas att ni ser att det står GBATTIS vilket fick mig att skratta roat! :)
sen var det insidan, och liksom Hannas kort, var det här maken hade lagt ned mest arbete.
Vid närmare titt stod det:
Så jag lyfte på fliken:
Så jag tog 40 snabba ut mot bilen och hamnade... EH, well här...
Efter ett sms till maken och några extra steg satte jag mig i bilen, och såg tyvärr inte presenten, utan bara en tom ask. Sen insåg jag att jag inte skulle få något guldhalsband, och blickade mot stället där stereon sitter... och VIOLA :) där satt den, en sprojlans ny...
På jobbet har jag fått ett presentkort från Panduro, som ska gå till en scrapväska (14 kollegor hade skrivit på)... och en jättefin korg med ???Violer??? från en annan avdelning, där ytterligare 4 har skrivit under, så jag känner mig mycket populär. Sen fick jag 40 rosor och ett helt ENORMT kort från I och M också har det rullat in SMS, och MMS hela dagen, för att inte tala om Facebook, där det varit HUR många som helst, gamla vänner, nya vänner och alla sorters elever som grattat.
En underbar dag.
KRAM!!!

1 kommentar:

Cath. sa...

GRATTIS vännen!!! Och vilket underbart kort! Lasse har klart talang!
Grattis till fiiina stereon! Vad bra, nu slipper du sjunga helt själv i bilen ;D.
Present och kort kommer från oss också, när som helst... eller jaa, du vet!
Ha det riktigt trevligt i helgen nu!
KRAMAR!!!