söndag 9 maj 2010

En Award

Jag har fått en Award av sötaste Emelie. Med motiveringen
-en vän som alltid finns där, lika trevlig irl som på msn ;) och en duktig scrappare, suverän på att göra kort.


Med Awarden följer endel regler...
1 Nominera 7 bloggar, alla underbara människor och scrappare...
En lätt match
Cath.- En jättebra vän i alla lägen och en riktig baddare på kort, som bara blir bättre och bättre på LO.
Jenny - En jätteduktig scrappare, och trevlig och snäll och en underbar tjej...
Hegu - Alltid lika trevlig att träffa och bli inspirerad av.
Jenny E.j.m - Som ovanstående är det alltid lika trevligt att träffas, och även hon inspirerar mig massor. Och hjälper mig att sakta ned lite i scrappandet.
Maiden - En riktig rockchick, som scrappar underbart och är underbart trevlig att äta sushi med...
Angel - en "bloggkompis" som inspirerar mig oerhört, både scrap och livsmässigt.
Veronica - En "kortmaister" som alltid inspirerar och imponerar.
Jag skulle gärna nominera en hel bunt till. Har massor med inspirerande trevliga vänner och väninnor i skrået... Älskar er alla.
Den andra delen av Awarden är att man ska skriva 7 saker om sig själv, så här är lite info om mig...
1. Jag är livrädd för fjärilar...
2. Jag älskar min Nokia N95 8 gigabyte och kommer att sörja den länge och ge den en väldigt fin begravning om den någonsin (peppar peppar) dör
3. Jag äääälskar färgen orange.
4. Min man och mina 3 barns initialer blir HELG tillsammans...
5. Min favoritgodis är dom där vita bollarna med florsocker på som smakar kola och är lite sega (och inte som alla tror hallon/lakrits skallar, detta för att jag ska slippa sätta i mig 300 stycken bollar)
6. Om jag hade någon superhjältekraft, önskar jag att det var supersyn som Stålmannens, man kan använda när man vill själv.
7. Min favoritdrink, när jag dricker drinkar är Lenamarias Caipiroska... ja vad den nu heter, Caipirinha, med vodka istället för rom...
Kram

Inga kommentarer: