söndag 2 maj 2010

Tack

Med anledning av min födelsedag, och lite annat har jag gjort ett tackkort... Rätt nöjd. Gillar verkligen blandningen av blommor, hippie chick alfabete, wellpapp och swirls... Gjorde en liten annan variant på baksida än "vanligt" men jag är nöjd med den ändå...
sen har jag för första gången den här säsongen stått i caféet på fotbollsplanen. Det gick hyfsat runt i alla fall... kommer nog gå + om det är lördag, så föräldrarna inte har någon anledning att säga nej till godis. Det var i alla fall jättekul att göra och jag ser fram mot fortsättningen. Skulle så gärna ha ett sommarfik, när jag har sommarlov liksom (som ni vet gillar jag inte att vara ledig så mycket). I alla fall kom caféinspirationen tillbaka...
Sen åkte jag och fikade och shoppade på Eurostop, fick ett par jättegosestrumpor (älskar att ha varmt på fötterna) en snygg tee till maken och och en vit tee till Erk för 70 spänn, sen shoppade jag en tröja och mysbyxor till mig, en tröja, ett linne och ett par braxor till Hanni för 208 kr... så jag känner mig så duktig. Hon växer som ogräs, Erk också...
Sen åkte jag hem, vilade, gjorde klart tackkortet ovan, och lagade mat, min kycklinggratäng/gryta eller vad man ska säga, idag hade jag kantareller och vitlök i också, jag har ett grundrecept som jag varierar i det oändliga... Sen beställde jag en Sizzix, Big Shot...... Huuuva... Men det är av födelsedagspengar... Hemska är ni tjejer som är DT på Pysseltagen... ;)
Kram på er

1 kommentar:

Cath. sa...

Hihi, jaaa, visst är vi hemska... Men du kommer nog att bli jättenöjd! Och jag är rädd att jag också kommer bli "tvungen" att köpa mig en likadan...

Vad gott det lärt med din kycklinggryta, det var länge sen, när ska du göra den nästa gång? Så man kan passa på att komma över då... ;D

Snart måste du bli firad av mig också! Hmmm... gissar att du behöver dies till din nya maskin... eller...?