tisdag 1 mars 2011

Jag har haft OOOOOnt

Ja, pratade i telefonen, och plötsligt upptäckte jag att jag tappat en plomb!!! Och inte bara en vanlig plomb. En VASS del av tanden satt kvar, i övrigt var den bortborrad, vilket gjorde att en 6 del av en tand var borta och det som var kvar var vasst. Jag fick jätte-jätteont i tungan och lät och kände mig som om jag hade en talsvårighet/skada... 2100 fattigare kom jag från tandläkaren igår, med en ny tid och några tusenlappar till kommer fladdra iväg där. Härligt. Eller INTE.
*sur*
Kram

1 kommentar:

Linköpingsfröken sa...

Fasen alltså, jag borde gå till tandis. Har inte varit där på evigheter och nu börjar jag få lite tandvärk i en tand.
problemet är bara att JAG HATAR TANDLÄKAREN!!
Jag är livrädd och vill inte gå dit.
OM jag börjar förbereda mig för det nu kanske jag vågar ringa dit i april.....