söndag 27 mars 2011

Skapat

Var ju på Stockholm City Scrap igår och där fick jag en aning gjort som vanligt.
Ett kort där Veronica69Y har gjort tagen, väldigt enkelt.
 Ett vanligt grattiskort (jag har tydligen  mjölk under tangenterna efter att maken sett Alex Shulmans nya webshow på datorn i morse, detta gör det extremt svårt att skriva)...
 En layout med Hanni där hon frågar Vaddå Servett, inte förrän jag kom hem såg jag att jag skrivit vådda ... men eftersom det ska ett frågetecken dit också, är det väl bara att ändra...
 En Bom. Vem är jag, OTYPISK, valde jag...
 Gabbe från höstens äventyr.... Hannis kommentar var "Titta mamma, Dumdum"
 En LO med Söta, busiga Hannisen.
 En LO med Erkiperk om hans nya sport. Som ni ser är temat denna träff, Enkelhet. Jag fick spader på alla andra som skulle krussedulla och pula och fnula och så vidare... (ingen i mitt sällskap, men överallt annars)
 LO med Gabbe, dold journaling är "Mycket får man stå ut med när man är med sin mamma på semester"
 Ja, säger väl egentligen allt....
 Och min lilla söta tandlösa Hanni...
Det här vad var jag skapade och kortet i inlägget ovan...

Inga kommentarer: