tisdag 15 mars 2011

Omröstning

I en tävling (scrapbooking) som jag ska vara med i så ska man beskriva sig själv med ett ord och göra en LO om det. Jag har gjort en sån LO förut och var rätt så nöjd med den, men det var ett tag sedan. Då valde jag ordet "Resenär"... och tänkte typ på en resa genom livet... Nu är jag ambivalent. Nä det är inte ordet jag vill arbeta med omkring mig själv (*hihi*) utan jag har ett par jag tycker skulle passa. Ett är nytt. Ett är well vet inte om det är så bra... Hjälp mig och välj. Skriv bara in ordet i kommentarerna.

1. OTYPISK
2. EMPATISK

Eller har ni egna förslag? Jag ska nog lägga en på FB också
Kram

2 kommentarer:

Cath. sa...

Hihi, otypisk är ju ett ganska bra ord men du är ju alltid typisk dig! Empatisk är du derfinitivt. Men otypisk gillade jag så jag röstar på det då om jag inte få rösta på nåt annat och dessutom är jag för tom i skallen för nåt bra förslag...
Har DU nåt bra ord på mig då?
Kramar!

Cath. sa...

... trött men jag KAN egentligen stava till definitivt, det bara slank med ett r där....