tisdag 31 maj 2011

Grääääs änka

Japp, har skickat iväg gubben till lotten, där får han bo tills han är snäll igen!!! och städa toaletterna! Sån e jag. Igår organiserade jag ihop fotboll och livet alldeles själv, hämtade till och med en kompis till Erk och körde hem honom, innan jag handlade... Middag. Det hade jag ordnat innan! Idag har jag avhandlat ett utvecklingssamtal, jobbar sent, organiserat hämtning av lillplutten, som blev försenad... Hon dansar på Disco sernisatt. När jag kommer hem blir det Nudlar med bacon och ostsås till middag. Köpte ett stort paket bacon, så min son nivethansominteäternågotgott kan få lite utan sås... I morgon? Jodå, då ska jag jobba, jobba och jobba... sen ska jag dra med mig L till polisen!!! mOHAHHHAhaaaa

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi har varit och kikat efter er i stugan några ggr, men ni är aldrig där ju :-( // Grannen i stuga 8