tisdag 3 maj 2011

Ja

Jag har ju som nämnt gjort klart Historia A, prövningen, och det var en prövning (19 sidor om du missade det). Nu har jag huggit in på Historia B. Men det känns ju lite skumt att arbeta på gymnasienivå, när man arbetat med universitetsstudier själv, och ger ungdomarna uppdrag på grundskolenivå. Var ligger gränsen liksom mellan.

Vill tacka alla underbara människor som hjälpte till med flytten, och även de som ville hjälpa till och inte hade möjlighet. TACK! Ni är underbara. Samtidigt kan jag ju slänga in ett ORDENTLIGT TACK!!! Till Carin, vars bil jag kör omkring i. Jag har blivit kär, en Renault Megane, 2007 automat. Underbar, men lite låg i tak för mig, och ännu lägre för 195 cm långa L.

Packa upp, igår var det korv och pommes sen iväg till träningen  fram och tillbaka för Erk, jag hann i alla fall fika med Ulla och hennes dotter, sen packade jag upp 3 kartonger och 4 säckar, ordnade lite i Hannis rum, så jag känner väl att jag fick lite gjort. Lyckan för Erk var ju att han fick sina matchkläder och sin träningsoverall.

Ikväll jobbar jag till 17, sen fortsätter jag hem och packar, tror jag, måste kanske hämta lite barn mellan. Men det är smällar man får ta när man har så många som jag har.3

Resten av veckan är väl som vanligt fullt ös. Vill ju sätta mig och pyssla någon dag. Funderar att försöka bjuda in mig någonstans, eller hitta något event.
Kram

Inga kommentarer: