lördag 10 december 2011

Tentalördag igen

Nästa vecka är den sista tentalördagen på ett tag. Då är det omtentalördag... Jag blev även denna gång färdig rasande fort, även för att vara för mig. Fast jag stack iväg en halvtimme under tiden, blev jag ändå klar 2,5 h för tidigt. Sån e jag.

Jag har i alla fall pysslat lite då då (mellan WFen) Se här ni...

 Ja, Hanni kom ju givetvis och berättade att hon hade 3 lärare som skulle "ha" julklapp. Men "Vera är laktos" sade hon, vad nu det innebär, jag antar i alla fall att damen i fråga är laktosintolerant, och det är väl typ mjölk, och choklad har väl mjölk i? Så inga chokladbitar för Vera... Någon som har något förslag vad jag ska fylla en 8x6x3 cm burk med?
Till Linus farmor på Irland tänkte jag mig ett pennskrin, och fylla det med (nja, inte godis, det lär ju smälta???) ja eh något. Förslag på båda fyllningarna välkomnas gladerligen.

Nu ska jag koka en kopp kaffe, och smaka av tryffeln jag gjorde i tisdags...
Kram på er

Inga kommentarer: