måndag 10 december 2012

Det börjar lösa sig...

Jag har fått låna bil, lite obestämt och hit och dit, och min bil är på lagning. Jag har fått en bättre arbetsdator, inte lika cool som den jag hade innan, men funktionell! Hunden har flyttat in ordentligt, råttan har fått en bur och jag har blivit förkyld. L har flyttat ut igen, och veckan kanske löser sig med lite tur. I morgon ska jag efter jobbet och diskutera banker på Nordstat. Det ska bli spännande. Har ingen aning om vad vi pratar om, men jag har ju en del åsikter.

Jag tror att jag ska börja fundera på jul, julklappar mm.
Årets julklappar
Erik             Check
Hanna           Vet vad jag ska ordna
Linus           Check
Gabbe         IIiiiiiingen aning, funderar på att gräva ned honom på framsidan så jag slipper problemet.

Årets julmat
Tacobuffe!

Årets julhitochdit
Julafton         Maggan, Södertälje, övriga....utspridda
Juldagen        Alla hemma

Nu Möte

Inga kommentarer: