måndag 17 december 2012

Sammanfattning av helgen

Jag har superkrafter!!!

Fredagen avslutades med att domdera med slavarna och sätta Erks säng på plats, och återerövra ett rum för mig.

Lördagen lyckades jag få iväg grabbarna på Gocart och själv åka med Hannipann till Ikea, följt av Stinsen och sedan handla lite vanliga saker på ICA. Kvällen spenderades med att skriva tenta, och domdera med mina slavar, som fixade och förberedde.

Söndagen inleddes med stall, följt av handboll och färdigställande av 26 kort. Därefter skjutsade jag Erk till elitseriehandbollen han (och hans lag) vunnit fribiljetter till (på handbollsavlutningen). Därefter åkte jag hem, levererade kort till raraste Lotta, och shoppade ljus till förbannelse. 




Därefter gick jag hem, lagade mat, skrev klart examinationen, kollade in Morden i Midsomer, möblerade ännu lite till, och bäddade om min säng. Allt detta medan jag var drabbad av "Läppfluss" en horribel sjukdom som följer med förkylning, läpparna svullnar, svider och bultar, blöder och gör OOOOOoooont. Det är hemskt!!!

Hörrni, nu är det måndag och jag har installerat mig på min nya arbetsplats (som jag börjar på efter jul) burit 3 flyttkartonger och 4 ordentliga kassar, (till porten, till bilen, från bilen en och en) samt packat upp dem. Känner mig duktig och effektiv!

Kram på er

Inga kommentarer: