lördag 3 juli 2010

Bullared

Japp. En annan har gått på Hypen, ja eller ville jag bara bort??? I alla fall ska undertecknad göra ett besök på det berömda Ullared. Jag har redan ågren. Ni som handlat med mig någon gång, vet varför.... Det ska gå fort, och jag hatar köer. Sen har jag fått för mig att det är något enormt stort ÖB liknande. Och när jag gick in på webben och kollade på ett av programmen (har bara sett den där reklamen med 70 sätt att tillfredställa en kvinna) så blev jag inte direkt gladare överraskad... ROOOOBERT WEEEELLS??? Suck. Jag har ångrat platsen (inte sällskapet och tanken på att resa bort) både en och två gånger. Men L som jag ska åka med lovade att ta hand om Ullareds-Morgan och alla andra dårar. Och idag fick jag ett upp-piggande SMS! Alla böcker 39 kronor... Va??? Så jag svarade: kan vi åka i morgon???

I alla fall har jag packat ihop en liten handväska och sitter och väntar på sötaste A, vi ska vara servitriser för en dag... en bra början, för på onsdag ska jag vara Modell för en dag på The Studio. L och flera av mina andra väninnor har redan varit där... Därför hittade jag givetvis två (för mig) gigantiska finnar på hakan i morse... TJOHOOO! Men under ett lager täckcreme och massor med puder, lär det väl ändå inte synas. Så jag tjongade på en skvätt alkogel och skiter i dem.

Nu ska jag gå och ge mig i kast med dagens kall... alltså, servera.
Kram

Inga kommentarer: