måndag 5 juli 2010

Krashad dator

Idag har jag varit på Stinsen och bytt min bok, fick Hyptnotisören av maken...dagen efter jag investerat i den själv. Så nu har jag bytt den mot en Ian Rankin bok, Öppet hus, jag har en aning om att jag kanske har läst den... men men. Köpte 2 andra pocket för 15 kr styck... En Donna Leon, gillar henne, och en Viveka Holt Något...

Vill tacka M för att han varit så gullig och lagat min dator. Nu är allt i Windows på engelska men det gör inget... Jag kan engelska... hihi.
TACK du underbara man.

Nu ska jag installera och sortera vidare.
Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Hypnotisören är så bra! Jag gillar också Donna Leon men har ingen aning om vilka jag läst för jag har läst på svenska, på engelska och lyssnat på ljudbok. Svårt att minnas titlarna då, och intrigerna. Vilka snygga bilder du fick. Det låter som en kul och annorlunda dag./ Charlotte