torsdag 22 juli 2010

Vuxenkvitto

Ja, jag tycker att det hittills har varit dåligt med sådana. Som liksom kommer från samhället. Jag tror jag varit vuxen länge. Men idag kom det ultimata kvittot. Jag satt i godan ro utanför min snart föredetta arbetsplats och väntade på maken. Hade ingen aning om vad som komma skulle. Han dök upp i bilen och så gjorde A och R, vi hämtade våra fönster(ÄNTLIGEN!!! som mr Fylking skulle uttryckt det) och så kom det bara så där. Maken hade hämtat posten, och överräckte den till moi! En kallelse till MAMOGRAFI!!! Det är väl ett vuxenkvitto om något. Kallad till bröstpressarna???

Annars är jag på semester och gör så lite som möjligt. Har varit på Ikea och inhandlat vägg/DVD/ställ, som bokhyllor till lotten. Najs, bild kommer senare.

Kram

3 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

Kom å hälsa på!!!!
Ta med dig charlotte också!

Emelie sa...

Vill du ha vuxenkvitton ? Om du inte får de, kan du ju alltid lotsas att du är ungdom, och då kanske du lever längre :) Kram på dig !!!
Jag håller på att fixa överaskning åt dig !!

Cath. sa...

Kraaam! Och välkommen i klubben. Bröstpressarklubben. Då, om man inte gjort det innan känner man att man inte är nån ungdom längre... ;D