tisdag 13 juli 2010

Szzzommar

Ligger på altanen och läser Harry Bosch och surfar runt lite. Har varit på räddningsuppdrag på morgonen. Det visar sig att jag tabbat mig med vissa saker kring betygen. Vilket redan drabbat ca 50 ungar... Kul, men till mitt försvar vill jag säga att det faktiskt inte var mitt fel att det blev som det blev. Hade jag fått uppgiften ca 10 dagar före den skulle in istället för efter hade det kanske sett annorlunda ut. Det är något vi nu aldrig får veta!!! Nu gäller bara rädda det som räddas kan, vilket innebar att jag satt ca 1 timme i morse och tokjobbade i värmen. Det enda som stör just nu är att poolen är sned. Jag menar inte lite sned, jag menar toksned. Den är full på ena sidan, och halvfull på andra, vilket ger den ett sådär uppkäftigt slappt intryck. Jag vill helt enkelt gå och fläta till den. Ja ja, nu ska jag återgå till min bok och min juice.
Ha det i värmen
Kram

Inga kommentarer: