fredag 23 juli 2010

Utlovad bild samt några tankar

Japp så här ser de ut, mina nya bokhyllor. Måste visserligen köpa en till, men det är en bagatell i sammanhanget. Ligger på lotten med lilltjejen, kollar Lilo och Stitch 2 och i alla fall hon käkar godis, själv funderar jag bland annat på ett glas vitt. Beundrar hålet som maken gjort i fönstret, ser spännande ut. Har ont i foten, borde gå och smörja in den med sån där anti infektions salva... och det kliar på tummen... sen är jag faktiskt rätt så kissnödig. Suck What to dooo???

Känner mig ganska nere så här en månad in på semestern. Börjar tydligen jobba den 12 augusti. Det är ett tag kvar. Hur kommer det sig att jag inte klarar av att vara ledig, i alla fall inte längre än typ 2 veckor. Sen är det bara jobbigt. Riktigt tråkigt och så.

Ja, ja.
Hoppas ni andra mår bra, och att ni har eller kommer att få en riktigt skön semester.
Kram

Inga kommentarer: