fredag 17 december 2010

Handboll

Det ryktas på staden att jag motionerat, och jag kan faktiskt intyga att så är fallet, jag stod aktivt ca 25 minuter i mål i handboll, och för er som inte vet bättre. Är man aktiv i handbollsmålet, blir man svettig, så det räknas som att motionera!!!

I övrigt kan jag också rapportera att granen nu är innanför dörren (om inte mycket mer), det trådlösa bredbandsnätet inkopplat, och fungerar faktiskt på en av datorerna, vilket inte är helt fel, eftersom inget $##XXX£%& internet funkar på den andra datorn. Dessutom har jag kommit igång ordentligt med min B-Uppsats, och nästan alla julklappar är klara. Paket skickade och nu är det MMS julkorten kvar.

Tisdag är sista arbetsdagen, onsdag ska jag in och avsluta, packa och lämna tillbaka saker. Känns lite sådär halvjobbigt, men halvskönt också. Kan inte bestämma mig riktigt faktiskt.
Kramen

Inga kommentarer: