lördag 4 december 2010

Ögonen går i kors

Har spenderat dagen med att rätta uppsatser, ja eller book reviews och summarys och film reviews och summarys. Först satt jag på handbollsmatcher. I Åkersberga, låt mig tillägga att de har riktigt obekväma bänkar som läktare. Matcherna som sonen spelade var däremot spännande. Den första matchen var riktigt jämn. Kul för grabbarna som vunnit stort...iaf när jag varit där. Den andra var jättejämn i ca 7 minuter, matcherna var 10x10 minuter. Efter de inledande 7 fortsatte matchen med en kavalkad av kontringar och slutligen vann sonens lag med 20-6. Lite tråkigt för grabbarna, särskilt de som förlorade. Man känner med dem.

Jag har dessutom lagat en riktigt god middag (min kycklingspecialitet) och gjort 4 ordentliga matlådor av det. Samt gjort en sats Rocky road. Mumma. Haft svärmor på besök, och nu borde jag fortsätta med min buppsats. Men jag kollar hellre film och dricker rödtjut... ett glas i alla fall. Chipsen ligger på plats, salt och vinäger. Älskar Estrella för att de återinförde dem.
Kram på er.

1 kommentar:

j´shörnan sa...

hej visst är de chipsen goda jag tycker också om de.jag brukar gå in på din blogg ofta och titta men har varit dåligt ppå att lämna kommentar hoppas att det går bra med uppsats kram så länge maria