lördag 4 december 2010

Oj då en utmaning???

Jag kan väl aldrig stå emot en sån...

4 teveprogram jag tittar på.
NCIS, Morden i Midsomer, Hells Kitchen, Project Runway

4 saker jag gjort idag
ja, titta i föregående inlägg... kollat handboll, rättat texter, gjort Rocky road... man ska kanske ta med något lite oförhappandes??? Tappat väggreppet på väg in i en rondell, bakom en jätte Suzuki, som hade krossat framvagnen på min bil om jag "träffat den"...

4 saker på önskelistan
Godkänt på min buppsats,
ett halsband från Guldfynd, ni har säkert sett det, det var ett Brishalsband med texten "Barn är oslagbara"
Att få tillfälle att åka till Linköping snart och träffa den raraste Sabine (ja, jag har inte något alls emot att träffa Ville eller Freddan heller... snart är det lov!)
Kan man önska att man kanske lyckades att gå ned lite mer i vikt, jag vet ju att det ska mer till, och jag gör saker som gör att jag borde gå ned, men det skulle vara kul att se lite mer resultat, vilket egentligen bara betyder att jag behöver en ny våg, för min har gått sönder (tacka den söta L för det, hur det gick till??? fråga mig inte...)

4 saker jag tycker illa om...
M, ni vet vem jag menar... träffade henne idag. SUCK!
Människor som är trångsynta/ fast jag kan ofta bortse från det, när det rör sig om uppväxt, fördommar och ohejdad vana...
Att vara kissnödig, helt onödigt tycker jag
Att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen...det suger tycker jag.

4 personer jag utmanar
Charlotte (du kan svara i kommentarerna)
Catharina

Alltså, jag får väl uppdatera senare, men det vore kul om några som läser bloggen och inte brukar lämna kommentarer, gör det och svarar på utmaningen. Om man svarar som anonym behöver man inte ha något konto någonstans, och kan skriva sitt namn i kommentaren istället.
Kram

2 kommentarer:

Linköpingsfröken sa...

åhhh tänk om ni kunde ta en sväng till Linkan på lovet...jag skulle bli världens gladaste!!!!!!!!

Blev skitsugen på Rocky road nu när du skrev om det så jag får väl också dra mitt godisstrå till stacken och göra en sats jag med.

Charlotte sa...

Utmaning? Hmm...
4 tv-program jag tittar på -
Desperate Housewives
Morden i Misomer
Fotboll (aldrig mitt val, men ofta på vår tv...)
Hem till gården - när jag någon gång är hemma på dagtid.
4 saker jag gjort idag-
åkt buss, läst högläsning,lagat mat, surfat,
4 saker på önskelista- böcker, virkkorg, matberedare, körkort

4 saker jag tycker illa om - snö, kyla, lata elever, att bråka med mina barn.
¤- personer jag utmanar- jag kan inte riktigt utmana någon här eftersom jag liksom bara är på besök...