torsdag 22 mars 2012

Börjar tappa greppet om tillvaron

Mycket har hänt i mitt liv under sista tiden. Många omkastningar och mycket tumult. Jag har ifrågasatt hela min tillvaro och försökt få grepp om vad som händer, vem jag är och vad jag vill. Samtidigt har jag fortsatt att jobba 100%, studierna har tagit mer och mer tid (lättat lite igen). Familj, handboll, vänner och annat har även det krävt tid. Jag säger inte att jag har för mycket att göra, jag säger att jag haft för mycket i huvudet. Idag insåg jag att jag missat ett möte igår, att jag dessutom planerat in det idag OCH att jag förträngt 3 av mina elever som jag skulle träffat idag. Idag sitter jag på diverse föreläsningar med Learnit24.

Första föreläsningen hette typ CSI i klassrummet och vände sig till NO lärare, men den var jätteintressant. Nu sitter jag på en föreläsning och skriver det här, så ni kan ju gissa vad jag anser om den här föreläsningen. Ideerna är väl bra, men genomförandet...

Ser fram mot långlunch med Lenita, Banka och några fler...

Det är vackert väder ute, men här inne är det mörkt

Inga kommentarer: