tisdag 27 mars 2012

Vårkänslor på den slutna avdelningen Stormen....

Ja, det kan man väl säga. Känner mig en aning skitzad när det kommer till en del arbetskamrater, som först dissar en i tre veckor, sen plötsligt är bästis och bundis. Tacka vet jag de rent fientliga...  ;)  Jag kom i alla fall fram till att det var vårkänslor som måste göra det. Hon har drabbats, hon också.

Själv har jag just nu en underbar tid. Jag har blivit ordentligt ifrågasatt och kommit ut på andra sidan med huvudet högt, ja i en av frågorna den andra... well, de kan fan dra åt helvete, ursäkta min dåliga franska. Jag vill inte hänga ut folk här i min blogg hur mycket de än förtjänar det. Jag vill ha en trevlig blogg med massor med bilder på sånt jag skapar och så, fast jag måste köpa nytt fodral på iPhonen, för jag orkar aldrig ta ut den och fota, och jag har ju skapat massor på sista tiden.

I övrigt leker livet, hallansvar på DM hemma i helgen, ska sitta som funktionär på några game. Sonens lag har 2 lag anmälda. Hoppas att det går bra för honom. Han förtjänar det...

Inga kommentarer: