fredag 30 mars 2012

Så det var det det... det det det... eller det???

Ja i alla fall har jag skickat in min Essäuppgift (ja och Metoduppgiften, om Potatiskravallerna). Känns sådär. Gjorde om allt i sista sekunden. Liksom. Ja ni fattar. Kalle hade någon åsikt, så jag kände om jag ändrar det måste jag ändra allting... så jag gjorde det. Banka blev inte så nöjd. Men ja, vi får se om Professorn blir det. Nu håller jag på och förbereder mig på att svamla om televisionskultur i samband med Morden i Midsomer som jag nu antagligen måste titta på (stackars mig...). Sen MÅSTE jag köpa ett nytt mobilskal. För jag tar nästan inga foton alls nu... vågar inte ens ta upp telefonen...

I helgen spelar Erk DM, bara 9 lag anmälda, och 2 av dem är vi. Synd att man ska vinna när det är så få med, jag menar då kan ju motståndarna säga att det var för inte vi var med. Men tji, för då säger jag att de inte vågade... ;)

Heja på Skånela P'00 hela lördagen...

Inga kommentarer: