lördag 20 juli 2013

Bummer!

Eller vad man ska säga. Tänkte åka iväg och fira raraste C idag, packade väskan, packade ungarna, som jag skulle lämna till fadren, sen iväg mot Väsby. In i Centrum för att byta Gabbes trasiga hörlurar på Teknikmagasinet... vilket inte gick den här gången heller... för tydligen hittar man inte glappet så himla enkelt att man kan göra det i affären. Så vi fick inte byta dem. Sen gick vi in mot de andra affärerna och jag fick ett riktigt yrselanfall och började må as-illa. Var tvungen att sitta ner och andas djupt i flera minuter tills det lade sig. Vi gick och åt på Subway och åkte sen till Lotten för att lämna småsmulorna där. Efter en kopp kaffe så åkte jag och G och handlade mat, så att han skulle överleva, själv ringde jag och ställde in min del i firandet. Efter det har jag bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv. Stackars stackars mig...

Ser ni? Min optimistiskt packade väska, med en korsett, massor med choklad, lite svamp, och en present!!!
Ledsen flicka
Saknar sina barn
Ska sova nu...
Kram

Inga kommentarer: