lördag 13 juli 2013

Hm

Ja, hade en lugn morgon, satt och tittade på film och surfade. Kändes bra. Men så fick jag myror i byxorna och drog till Stinsen. Gick på Rea på Panduro, och kollade lite kläder, och en väska... Borde köpt, men ÄH, har så många. Sen åkte jag till Eurostop för att kolla om det fanns några gympaskor/promenadpjuckar till mig. Men orkade inte köpa några. Så jag handlade mat på ICA och när jag kom till kassorna, ja ni vet dom brukar ju ställa gottiset där, så att man ska impulshandla lite. Sagt och gjort, jag impulsshoppade en färgskrivare! Så nu har jag en HP deskjet. Trevligt trevligt.

Gjorde 1,5 liter Tzatsiki när rastlösheten började, och det åt jag tillsammans med ugnsstekta morötter och entrecote ikväll. Sen satte jag i mig en halv påse chips, så för tredje kvällen i rad ligger jag här med en mage som gör skitont. Jag måste börja dricka vin igen, man äter mindre chips och sånt när man dricker vin... ;)

Nu ska jag titta klart på min film,
Kram

Inga kommentarer: