tisdag 9 juli 2013

Pysselipyssel

Vaknade hyfsat tidigt i morse och åkte till tippen med massor av sopor samt lite annat. Kändes skönt att bli av med det, för det har stått ett tag nu...

När jag kom hem började jag pyssla lite, jag gjorde en framsida till min Project Life pärm. Fast jag kallade den Projects in the Life of Mags.... Kändes lite eget.

 Jag gjorde även en presentation av mig i A4 format. och fortsatte med det jag hade tänkt starta med, min Londonresa... Gjorde överdelen av det som kommer att bli introduktionssidan. Har ju inga foton ännu eller så så jag tar det lugnt.
 Sen gjorde jag 2 födelsedagskort, som ska ges idag... det är därför inlägget skrevs igår och publiceras idag... Båda korten ges i förskott. Det första är till sötaste A, som jag inte träffat på jättelänge och som fyller år om en månad ungefär...
 Det är råååsa för att hon inte är det... Det andra är till raraste L som fyller år när jag är i London, så jag tänkte passa på när vi ändå ses liksom..... Det är lite somrigt. I det har jag lagt lappar som talar om vad jag tycker om henne och så...
 Inuti As kort.
 Sen tappade jag inspirationen, och gjorde lite armband... ett på beställning, POTTER HEAD... då är man ett fan till Harry Potter...
 Sen gjorde jag presentaskar, till rally A, med ett armband som det står STARK i ...
 och på Ls armband står det BEAUTIFUL, för det är hon, inifrån och ut, hon måste bara komma ihåg det...
Min Harry Potterälskande väninna får en liten ask det står Slytherin på, hon är tydligen Huffelpuffare, men ville ha armbandet i grönt, dvs Slytherins färger, så då får det bli en sån ask också!!!

Ja, det var väl allt för igår... kram på er

Inga kommentarer: