torsdag 11 juli 2013

Manisk?

Nja, kanske lite insnöad...

Så jag gjorde ett par till korsett-grejor. Är faktiskt skitnöjd med dem båda två. Den första är blå paisley, papper från Fiskars.


Här är en till variant med papperet från igår. De är lagom stora för att det ska gå åt ett 6"x12" för en, så ett papper räcker alltså till 2 stycken. Nu har jag typ slut på spets, i alla fall normal, så om jag ska göra fler får det bli med puff-band

 Sen beslöt jag mig för att göra presentaskar... där går det också åt 1 papper för 2 askar...
 Så här blev de 3 första


 Och så här de tre andra...


Det är roligt när man kan variera sig. Jag är helnöjd. Det här och en sats med scones är vad jag har hunnit med på dagens första 6 timmar, ja och några filmer och frukost förstås.
Själv då?
Kram



Inga kommentarer: