torsdag 18 juli 2013

Härllig dag

Dagen började med att jag gick upp, drack en kopp kaffe, och tog hand om min dåliga mage, tydligen är Pizza och chokladdiet inte något för mig. I alla fall åkte jag och Hunnibunn och hämtade raraste A för en lekdate. Sen kom C med sin dotter E. Barnen lekte ute ett tag, sedan satte de sig och pysslade, alla tre gjorde varsitt grattiskort, och altrade en liten husask. De två gästerna gjorde dessutom varsitt bokmärke. 

När de gått hem blev jag sugen på att göra en sån där utfällbar ask, så jag satte igång, hade ingen mall utan körde freestyle. Det innebar att jag fick göra 3 lock, innan jag hittade nästan rätt mått (det fick duga)... Jag blev i alla fall nöjd...
 Pimpade det inte, eftersom jag inte vet vad jag ska göra med det ännu. Massor av väninnor fyller år, och jag ska på ett kalas redan i morgon, men övriga fyller när jag är i London, eller senare...
Som sagt är jag i alla fall nöjd. Gillade färgen och det mönstrade papperet, som är från Clas Ohlsson.... Locket och Asken är dessutom i olika blå nyanser... men det funkar fint!

För övrigt hämtade jag hem ADD idag. Härligt att ha gnottarna samlade igen.
Kram

Inga kommentarer: