onsdag 10 juli 2013

Lite pyssel

Tog lite sovmorgon i morse och vaknade runt 9.30, av att någon ringde till sonen. Härligt när det inte är någon stress. Satt och facebookade lite och kände att jag ville pyssla. Har ett vitt litet skrin stående, så jag tänkte att jag skulle fixa det. Efter att ha valt två papper, och stirrat på dem i ca 15 minuter kom ett SMS. En förfrågan på att fixa ett kort. Så jag satte igång. När jag gjort botten, sms:ade jag och frågade om det dög... Det gjorde det... och kunden frågade om hon kunde hämta det direkt... Ge mig en kvart sa jag och lyckades faktiskt göra klart kortet precis till när hon kom...

Så fick jag hjälp att välja papper och jag satte igång att klippa och klistra. Och när papperet var på plats. Ett jättesött lite turkos/rosa av Melissa Frances var det liksom bara att...

...dekorera, det blev ljust turkosa rosor, papper, och swirlar som jag köpt på rea på Panduro.  Distress Inken som är på asken och papperet är Evergreen bough. Min favvofärg. Det är samma på kortet tidigare.

 Ovanpå blev det även ett foto, en svartvit pappersutskrift av en av mina släktingar i bakre led. En släkting i USA, (en great great aunt) Margret McGrory, fotot är från runt 1900...
 Jag blev jättenöjd.
Nu sitter jag här och undrar vad jag ska göra..
Kram


Inga kommentarer: