lördag 24 maj 2014

Hm, den som gapar efter mycket

Blir seriöst riktigt ordentligt solbränd....

Idag skulle jag och lillskrotas stå på Arlanda och visa mässbesökare var bussen gick till Stoxa. Det var trevligt. Men när vi stått där en stund ringde ansvarige från laget och frågade om vi inte kunde komma ut till Maskinexpo och skära gurka och sallad. Så vi tog en av bussarna ut.... Och inte fanns det några gurkor att skära, men jag fick arbete nog ändå. Vi krängde hamburgare och ljummen läsk så det stod härliga till. Eftersom jag inte riktigt var förberedd på att jag skulle stå i brännhet sol HELA dagen (på Arlanda finns det ju skugga liksom) så blev jag rejält bränd på armar och... nä bara armar. I ansiktet späddes färgen på, och på benen kan man inte ens låssas att det är bränt.
 En schysst neonorange reflexväst
 Japp, orange är verkligen min färg.
 Sonen var riktigt snygg han också!
 #selfie
 Buss till Stoxa...
 I början fick man faktiskt lite skugga...
Det här och två grillar... 18000 Sålde vi för, fast det ska nog dras lite kostnader därifrån också! men bra på en dag...

GOD JUL, och Gott nytt år!!!
Kram

Inga kommentarer: