måndag 5 maj 2008

Det här var en låååång helg, utan internet...

Men jag har löst det något genom att aktivera internet på min mobiltelefon... Är man beroende eller... Helgen har varit skön med många besök, och övernattning på lotten, grillande, nya maträtter, blommrabatter och massor med prat med olika personer. Fast igår sov jag mest. Tror att jag sov typ 5 timmar på dagen, tog en tidig kväll och sov hela natten. Ont hade jag också, i hela kroppen... Men men. Muskelvärken är borta, nu har jag "bara" ont i enstaka leder... Inte så kul det heller, men livet är hårt.





Har faktiskt hunnit med att scrappa lite också. Jag har gjort massor med receptkort, dels till swappar, dels till mig själv. Det har varit smörgåstårta, bulgur (ny favvo) och min härligt goda potatissallad. Men bäst gillar jag mitt pepparkakekort... Det är suddigt, men lilla erik 3 år ligger och sover på golvet bredvid julgranen efter en hård dag som pepparkakegubbe.


ME LOVE!!!

Jag har använt vita vinylthickers som jag fick i mitt månadspaket, sen har jag ett brunt cs och vanligt vitt papper som kantar fotot. Det är sååå mycket snyggare i verkligheten.

Nu ska jag återvända till mitt arbete, med den lilla informationen att jag såg Alice häromdagen. En alldeles ny medborgare. Hon var såååå söt..

Kram

Inga kommentarer: