torsdag 22 maj 2008

Jag har varit en duktig flicka...

Igår hann jag med att arbeta, ordna massa skit på Micro bildelar, där vi blivit överdebiterade på vårt konto, och handla lite scrap på vägen hem. Sen satte jag igång att producera... efter databesök och maten... Det blev 10, japp just det 10 sidor i min mammas "bok" som hon ska få i morsdagspresent. De går i gula och orangea nyanser, och eftersom mamma är en "less is more" kvinna förutom när det gäller pelargoner och hundar så är de rätt så enkla. Det saknas några småsaker men i stort är de klara.


Oj, jag har visst glömt fota en LO, men det gör väl inget. Eftersom den kära modern även hon läser denna blogg så är fotona med flit lite otydliga, men ni fattar ju grejen.

kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte fint.Hon kommer nog bli sååå glad över ditt album tror jag! Önska jag la ner så mycket till min mamma men hon får nöja sig med ett morsdagskort som jag gjort .. alltid nått .. :)